Знайомтесь я!

Всім привіт😇. Мене звати Мар'яна, мені 14 років. Я родом з України. Живу та навчаюся в  Києві🏠 .

Я займаюся танцями💃, цікавлюся модою👚, люблю читати  і дивитися фільми та серіали. Особливо люблю я фільм📺 "Дім дивних дітей міс Сапсан". А моя улюблена книга📖 - це " Вбити пересмішника" Гарпер Лі.

Проте більше всього я люблю подорожувати✈. Я була в таких країнах як: Єгипет, Туреччина, Ізраїль, ОАЕ, Угорщина, Польща, Чехія, Латвія, Греція, Данія та  Швеція. Хочу подорожувати все більше і більше, хочу досліджувати нові місця, дізнаватися про традиції  різних народів. Я не збираюся зупинятися. Планую відвідати країни західної Європи.

Хай вам щастить.

До нових зустрічей!😘


Коментарі

  1. Привіт! Прочитавши інформацію про тебе я знайшла де що спільне. Наприклад те, що ти танцюєш та полюбляєш подорожувати. Я також! І ще тепер знаю до кого звертатися за модною порадою)

    ВідповістиВидалити
  2. Вау, я тоже очень люблю путешествовать. Благодаря этой статье, я узнала много нового о тебе. Это действительно очень интересно и познавательно ☺️
    Предлагаю тебе перейти ко мне в блог, и потом обсудить общие интересы...

    ВідповістиВидалити
  3. Очень интересная статья. Очень классно то что я узнала тебя намного лучше чем знала раньше)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Професія моєї мрії

Країна, яку я мрію відвідати

Професії майбутнього