Трохи про мультфільм

Всім привіт! Як справи? Сьогодні я б хотіла розповісти вам про мій улюблений мультфільм дитинства - " Попелюшка"👠.

"Попелю́шка''  — мультфільм студії Дісней, створений за мотивами казки Шарля Перро Попелюшка. Після прем'єри, що відбулась в 1950 році, фільм допрацьовувався і знову випускався на екрани кожні сім-вісім років.


Короткий зміст

Багатий і знатний вдівець з дочкою від першого шлюбу, чарівною і доброю дівчиною, одружився на зарозумілій і злій дамі з двома дочками які у всьому схожі на матір. Батько у всьому слухається своєї нової дружини. Мачуха змушує пасербицю жити на горищі, спати на солом’яній підстилці і виконувати найважчу і брудну роботу. Після роботи дівчина зазвичай відпочиває, сидячи на ящику з золою біля каміна, тому сестри прозвали її Попелюшкою. Зведені сестри Попелюшки купаються в розкоші, а вона покірливо зносить їх глузування. Принц Мірліфлор влаштовує бал, на який запрошує всіх знатних людей королівства з дружинами і дочками. Мачуха і сестри Попелюшки теж запрошені на бал, але Попелюшку, в її брудному лахмітті ніхто до палацу не пустить.


 Після від’їзду мачухи та сестер Попелюшка гірко плаче. Її відвідує хрещена мати, яка є феєю. Добра фея перетворює диню, мишей, щура і ящірок відповідно в карету, коней, кучера і слуг, лахміття Попелюшки — в розкішну сукню, і дарує їй кришталеві черевички. Вона попереджає Попелюшку, що рівно опівночі карета перетвориться назад в диню, а плаття перетвориться в лахміття і чари зникнуть. Попелюшка їде на бал і там всі захоплені її красою, витонченістю і вбранням. Принц танцює з нею і пригощає її апельсинами. За чверть на дванадцяту Попелюшка прощається з усіма і швидко поспішає додому. Вдома вона одягає старий фартух і дерев’яні черевики і слухає захоплені розповіді сестер, які повернувшись з балу пізніше, розповідають про прекрасну незнайомку яка виблискувала своєю красою на балу. Наступного вечора Попелюшка ще більш нарядна знову їде на бал. Принц не відходить від неї і нашіптує їй ввічливі люб’язності. Попелюшці дуже весело і вона схаменулася лише коли годинник почав бити північ. Попелюшка тікає додому, але по дорозі втрачає кришталеву туфельку. Принц оголосив по всьому королівству, що він одружується з дівчиною, якій підійде крихітна кришталева туфелька. На подив сестер, Попелюшка вільно надягає туфельку і відразу після примірки вона дістає з кишені другу таку ж туфельку, а фея перетворює її лахміття в розкішну сукню. Сестри падають на коліна просячи вибачення у Попелюшки і вона прощає сестер від щирого серця. 


Потім Попелюшка їде до палацу принца і через кілька днів відбувається весілля. Сестер вона бере до себе в палац і в той же день видає їх заміж за двох придворних вельмож.

А ось і моя робота: 
"Попелюшка в магазині взуття"

Коментарі

  1. Прочитавши цей пост зразу згадала дитинство, навіть відчула певну ностальгію, бо "Попелюшка" - той самий мультфільм який я могла передивлятися десятки разів. Ще раз переконуюсь, що мультфільми Дісней, зробили великий вклад у формування світогляду вже багатьох поколінь. Обов'язково передивлюсь на канікулах)

    ВідповістиВидалити
  2. Твій пост мене одразу переніс у дитинство) Я одразу пригадала, як мама читала мені цю сказку і як я із захопленням дивилася цей мультфільм) Але зараз часу для мультфільмів зовсім немає( Хоча іноді хоеться спокійно сісти під теплу ковдру та подивитися старі та добрі мультики від Disney) Тому одразу після завершення ЗНО я все таки приділю час для перегляду улюблених мультфільмів)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Професія моєї мрії

Країна, яку я мрію відвідати

Професії майбутнього