Роботи-андроїди

Роботи-андроїди - це автоматичний пристрій, що призначений для виконання виробничих та інших операцій, які зазвичай виконувалися безпосередньо людиною.🤖

Після перегляду відео про роботів-андроїдів на YouTube, я дізналася такі цікаві факти :

  • Вони здатні посміхатися, повільно рухати бровами, розмовляти і співати;
  • Geminoid F, робот-андроїд, зіграв навіть роль у театральній виставі;
  • Можуть бігати, підніматися сходами і бити по м’ячу, відкрити 5 пальцями кришку від пляшки;
  • Albert Hubo виглядає в точності як Альберт Ейнштейн;

  • Можуть виражати емоції;
  • Одного разу робот-андроїд роpповів про землетрус у новинах;
  • SimMan 3g був створений для того щоб лікарі могли тренуватися на ньому;

  • Можуть спілкуватися на тему філософії;




Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=IQfWsoSWYYU 

Коментарі

  1. Мені було дуже цікаво читати цю статтю. Я більше дізналася про роботів-андроїдів. До цього я взагалі не думала про те, що є вже роботи які вміють посміхатися, повільно рухати бровами, розмовляти, співати та бігати. А про те що вони ще вміють підніматися сходами, бити по м’ячу та відкрити 5 пальцями кришку від пляшки для мене взагалі було шоком. Дякую тобі за цю цікаву статтю. Я дізналася багато чого нового!))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Мені приємно, що завдяки моїй публікації ти дізналася багато нового.

      Видалити
  2. Очень познавательно. Я узнала много нового))

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Професія моєї мрії

Країна, яку я мрію відвідати

Професії майбутнього